ליצ׳י – מעצמה של העצמה

השבוע חל יום האישה הבינלאומי. ביום כזה, שבו מילים כמו ״העצמה״, ״השראה״ ו-״שיוויון הזדמנויות״ מהדהדות שוב ושוב מעל דפי העיתונים וברשתות החברתיות, אין לי אלא להיות גאה בדרך שאני עושה עם הצוות שמרכיב את ליצ׳י תרגומים. ענת, רעות, סיוון, ומור מחוזקות בשפחתכם הנאמנה שמשתדלת כמה שפחות להפריע – מבטאות יותר מכל את ההבנה שנשים יכולות לעשות הכל ולהצעיד חברת תרגום קטנה למקומות הכי רחוקים שאפשר.

אין שום כוונה הצהרתית מאחורי העובדה שבליצ׳י תרגומים עובדות רק נשים. מעבר לצוות הקבוע שלנו, אנחנו מעסיקים אלפי אנשים בכל העולם, גברים ונשים כאחד, אבל איכשהו רוב הזמן אני מוצאת את עצמי מוקפת בצוות של נשים, ואין לכך שום סיבה מוגדרת מראש.

אנחנו בליצ'י מאד אוהבים להתגבש. מפגשי צוות קבועים אצלנו בחצר או בבית קפה כלשהו, וגם מסעות גיבוש מפרכים ומאתגרים במיוחד. לפני שנתיים למשל נסענו לראות את חג המולד בנצרת (ולהתנפל בדרך על דוכני הכנאפה והבקלאווה המקומיים) ורק לפני ימים ספורים, נסענו לראות את פריחת הכלניות בדרום האדום ולנשום קצת טבע.

ענת, מנהלת המשרד, ורעות, מנהלת הפרוייקטים, מלוות אותי כבר מעל עשור. סיון, ואחותה מור, נמצאות איתנו כבר כמה שנים טובות. אני לא יכולה לראות את החברה מגיעה למקום שהיא הגיעה ללא המסירות והמקצועיות הבלתי מתפשרת של צוות הנשים האלה שאני כל כך סומכת עליהן וכל כך אוהבת אותן.

     

ענת היא היחידה שאני רואה מדי יום, יושבת בעמדת העבודה שלה במשרד הקטן שבקומה השניה של ביתי במושב (פחות משני מטר מרחק – אל תלשינו), ומעבר לשיחות ההכרחיות על חשבוניות ומשכורות, היא גם שותפת סוד ואשת שיח לרכילויות וסיפורים מהחיים, על כוס קפה וסיגריה (שלה, אני לא מעשנת) בשמש על הספה בחצר המוריקה שלנו.

רעות, העובדת הכי ותיקה שלי, בעלת ניסיון בניהול אלפי פרוייקטים בכל התחומים, כולל פרוייקטים מורכבים מאוד.

                 

הנחישות והמקצועיות של סיון הם נכס משמעותי מאד לחברה. בנוסף לניהול פרוייקטים, היום היא מנהלת את מערך הגיוס של החברה ואת תהליך האיזו שאנחנו עוברים בתקופה האחרונה. מור, אחותה של סיון, מתחזקת ביד רמה את הלקוחות הקבועים שלנו ועכשיו גם את עילאי החמוד, הרכש החדש של נבחרת ילדי ליצ׳י.

שלא כענת, רעות, סיון ומור מגיעות מידי פעם לכאן לשבת איתי על נושא כזה או אחר או לסגור קצוות שנשארו פתוחים ולא הצליחו להיסגר בטלפון או במייל.

צוות ליצי תרגום לשפות

תרגום לשפות

אז ביום האשה הזה, אני יכולה להביט על החברה שהקמתי ולחייך חיוך קטן של ניצחון – הנה אני, אשה שבנתה במו ידיה עסק מוצלח ומצליח, מפרנסת עשרות אנשים, מובילה היום בעזרתן של נשים טובות, רציניות ומקצועיות, את החברה להצלחות נוספות, וזה חזק יותר מכל קלישאה על העצמה, שיוויון ותקרות זכוכית מנופצות.

פוסט זה זמין גם ב: אנגלית

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *