נילי, יוסף ויואב ישלטו באנגלית, בזכותך!

למרות שיש אולי כמה סינים או צרפתים שיחלקו על כך, אנגלית היא ללא ספק השפה החשובה ביותר בעולם. שפה שבה מתנהלים קשרים בינלאומיים, מסחר וטכנולוגיות בכל מקום על פני הגלובוס. מי מאיתנו לא יודע שללא שליטה טובה באנגלית קשה מאד להסתדר בכל מקום מחוץ לישראל,  ואפילו בבית, מול המחשב או מסך הטלפון? 

בישראל, האנגלית היא לא רק הבסיס ללימודים גבוהים באוניברסיטה, אלא גם לצורך קידום בעבודה וקריירה ניהולית, או בתחומים כמו היי טק, רפואה, ביו טק וטכנולוגיות מתקדמות אחרות.

״טוב, את זה אנחנו כבר יודעים״, תרטנו מן הסתם ותחזרו לדפדף בגוגל או בYnet-, ״יש לך משהו לחדש לנו?״

אז זהו, שכן.

עכשיו אתם יכולים, ללא מאמץ גדול, לעזר לנילי, יוסף ויואב, אבל גם לאמארו, טניה וחסן, להתקדם ואולי להיות הדור הבא של אנשי ההיי טק, הדיפלומטיה, הרפואה ותעשיה של ישראל באמצעות שליטה טובה יותר באנגלית, וזאת באמצעות תרומה לקרן-מילגה על שם וולט זנגר, אשר מסייעת לילדי ישראל בלימודי השפה האנגלית.

גילוי נאות – וולטר זנגר היה אבא שלי.

מעבר להיותו חתיכת ״טיפוס״ – אחד כזה שמשפריץ כריזמה ונוכחות ממגנטת לכל הכיוונים, אבל גם אומר מדי פעם את הדבר הכי פחות צפוי – הוא גם היה אדם מאד מאד משכיל שאהב מאד ללמוד.

בארה״ב בה נולד, וולטר עבר הסמכה לרבנות והשלים עוד כמה תארים באוניברסיטה העברית בירושלים עם עלייתו ארצה. הוא היה אחד מעורכי האנציקלופיה העברית ובמשך שנים גילה את פניני ארצנו לאלפי תיירים, רובם דוברי אנגלית, בהיותו מדריך תיירים אהוב ומוערך ובעל אוצרות אדירים של ידע.

לפני שש שנים הלך אבא שלי לעולמו, אבל המורשת שלו חיה ובועטת – המורשת של רכישת ידע והשכלה.

פולה, אשתו השניה של אבי, היא מורה ותיקה מאד ללימודי השפה האנגלית בארה״ב ובישראל, והיא וחברתה גיילה כתבו יחד ספר להוראת השפה לילדים.

לאחר מותו של אבי, הקימה גיילה את קרן וולטר זנגר להוראת האנגלית, וקרן זאת סייעה עד היום לשפר את יכולותיהם של ילדים רבים בתחום השפה האנגלית, כמו גם בתחומים אחרים. מעבר לאפשרות לקרוא את הארי פוטר בשפת המקור, ילדים רבים זכו להתקבל לבתי ספר תיכוניים נחשבים, רכשו ביטחון עצמי שאיפשר להם להתקדם גם במקצועות אחרים והכי חשוב: הם כבר לא שונאים או פוחדים משפה זרה ולא מוכרת.

תראו את השינוי

כשגיילה סיפרה לי על תחום הפעילות שלה – התרגשתי על אמת!

זה התכתב מאוד עם החזון שלי לעזור לזולת, ובמיוחד אני שמחה לעשות זאת בתחום שפוגע בול בלב העשייה שלי, בתחום המשיק כל כך לפעילות שלי ב-25 השנים האחרונות: למשל תרגום עברית לאנגלית

אז אם הכל סבבה, למה אני פונה אליך בעצם?

כי אנחנו רוצים לתת לעוד המון ילדים את האפשרות ללכת בדרכם של אלה שכבר זכו להתקדם, ולשם כך אנו זקוקים למלגות נוספות. ומלגות עולות כסף.

כרגע המטרה היא לגייס 6000 דולר בשנה כדי לממן לפחות 6 מלגות. לעיתים קרובות הארגון מפצל את המלגות במהלך השנה כדי שיספיקו לאפשר לא רק ל-4 אלא ל-8 או 10 ילדים לקבל את העזרה לה הם זקוקים כדי להשלים את הפער שצברו.

פעולה קטנה שלך תעזור לילדים רבים להגשים חלום ולהתקדם בחיים. שווה את זה , לא?

אז עכשיו נשאר לכם להיכנס ללינק המצורף, וביחד ניתן לנילי, יואב, יוסף, אמארו, טניה וחבריהן את הכלים להצליח. אז קדימה – בואו נעשה את זה יחד!

ליחצו על הקישור לביצוע התרומה!

פוסט זה זמין גם ב: אנגלית

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *