פנייך ישתנו מן הקצה אל הקצה

״רנה, חייך ישתנו מן הקצה אל הקצה,

כי אל הדרך אני יוצא״

(מתוך השיר ״רנה״ של אריאל הורוביץ)

זוכרים את השחקנית רנה זלווגר? בשנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים היא היתה אחת הכוכבות הבולטות בהוליווד וכיכבה בשלל להיטים, בעיקר קומדיות רומנטיות כמו ״יומנה של בריג׳יט ג׳ונס״ ואחרות. עם השנים דעך מעט כוכבה והיא נעלמה מהכותרות, עד שלפני מספר חודשים הזדעקו אמצעי התקשורת והרשתות החברתיות בזעזוע רב: רנה זלווגר, שלא נראתה זמן רב בציבור, הופיעה פתאום עם פרצוף חדש לגמרי, כמעט בלתי ניתן לזיהוי. ״מה עבר עליה?״, ״איך היא מעיזה לקחת מאיתנו את פניה החמודים של בריג׳יט ג׳ונס?״ עלו וצצו השאלות בפייסבוק וטוויטר.

נכון, לא כל יום קמה מישהי עם פנים כה מוכרות ומשנה אותן לגמרי, אבל אם היא מחליטה לעשות את זה, זאת זכותה הבלעדית – אלה הפנים שלה ולפעמים שינוי חיצוני יכול להיות מרענן ואפילו לתרום לשינויים פנימיים ועמוקים יותר ממה שנראה לעין. מי אנחנו כי נלין?

אז עכשיו גם פניה של ליצ׳י תרגומים השתנו מן הקצה אל הקצה. את הלוגו, הלוק והאתר החדשים כבר זכיתם להכיר בשבועות האחרונים, וגם את סרטון התדמית החדש שעלה לרשת לא מזמן. ועכשיו תורו של הבלוג שבו אתם נמצאים לעבור ניתוח מתיחת הפנים.

הבלוג הזה הוא המקום שבו אני יכולה לחלוק איתכם חלק מהחוויה האישית שלי כמנהלת חברת תרגום. יש בו גם נושאים מקצועיים – תובנות שונות, אינפורמציה וטיפים על עולם התרגום והתרבות העסקית הבינלאומית, גם סקירה של אירועים שליצ׳י או שאני לוקחים בהם חלק וגם מחשבות והגיגים אישיים בנוגע לתחום הכל כך מרתק הזה. בקיצור – יש בבלוג שלי את החיבור האישי שלי כמנהלת החברה אליכם כלקוחות.

ועכשיו הבלוג הזה משנה צורה. בנוסף ללוק התדמיתי החדש, הצבעוניות השונה והלוגו, הבלוג החדש הוא גם הרבה יותר ידידותי ונוח לשימוש מקודמו. קל יותר לדפדף בין הפוסטים השונים, התמונות וסרטוני הוידאו גדולים וברורים וחוויית המשתמש הרבה יותר נעימה ונוחה. ועכשיו יש גם חלוקה ברורה יותר לעברית ולאנגלית אשר חולקו לשני בלוגים שונים. אז צאו לסיבוב פוסטים בבלוג, דפדפו קצת בין השנים שחלפו ובין הנושאים השונים, הציצו באיזה סרטון וידאו או שניים, ואל תשכחו להשאיר תגובות.

״נגור במוצקין בדירה קטנה

ואת תעשי סרט עם איבגי, פעם בשנה

רנה…״

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *