נעים מאד – מיכל חפר, כוכבת פודקאסטים

איך אתם מעדיפים להעביר את הזמן בפקקים?
מקשיבים לאוספים ישנים של הביטלס והסטונס? מנהלים מו"מ בטלפון עם לקוחות לגבי העלויות? בודקים הודעות קוליות חדשות? מתאפרות? שותים קפה? אין ספק שמרביתנו ננצל את הזמן המייגע על הכביש לבצע כל משימה אפשרית שהיא.

ומה איתי? אני אוהבת להקשיב לפודקאסטים.

דרך הפודקאסטים, למדתי, בין היתר, על מסעותיהם של נפוליאון ואלכסנדר מוקדון בדרכם לכבוש את העולם. למדתי על החור באוזון שלהפתעתי כבר כמעט נסגר לגמרי, על שורשיה של תנועת ש״ס ועל השאלה הנצחית שהעסיקה את האנושות מאז ומעולם: מה יש יותר – דלתות או גלגלים (גלגלים, והרבה יותר. מפתיע, לא?).

אז מעכשיו אתם יכולים להתרווח על כיסא הנהג, לפתוח פודקאסט ולהקשיב… לי.

כמו שחלקכם יודעים, אני חברה כבר לא מעט שנים בארגון BNI, ארגון נטוורקינג בינלאומי שבמסגרתו פועלות בישראל קבוצות רבות במקומות שונים בארץ, כמו קבוצת ״עסקים בתנופה״ שבה אני חברה שפעילה באזור נס ציונה.

לאחרונה הצטרף לקבוצה שלנו שלום סיונוב, מנכ״ל הפודקסיה שכשמה כן היא – חברה שמפיקה פודקאסטים למגוון רחב של עסקים, בנושאים שונים ומעלה אותם לאוויר. בעלי עסק שמעוניינים להיות בקשר ישיר עם לקוחות שלהם או אפילו עם עובדים בתוך הארגון יכולים לייצר תכנים באמצעות פודקאסט, כך שהקהל שלהם יוכלו לשמוע את קולם, את הרעיונות שלהם ואת מה שאתם עושים וחושבים לעשות. לאחרונה למשל, הפיקה החברה פודקאסט עבור בית החולים אסף הרופא בו אפשר לשמוע בכל פרק את אחד ממנהלי המחלקות ובכירים אחרים בבית החולים.

אז אם לבית חולים יש פודקאסט, למה לקבוצה העסקית הכל כך מפוארת שלנו לא יהיה?

שלום שלנו נרתם לעניין ויצר פודקאסט שנותן במה לקבוצת ״עסקים בתנופה״ בו מתארחים חברים בקבוצה, מספרים על עצמם, על העסקים והעיסוקים שלהם, על שיתופי הפעולה המעניינים ביניהם ועל ארגון BNI באופן כללי.

בפרק הראשון התארחתי יחד עם סאנה ברקן מחברת GB WEB בניית אתרים, שבנתה עבורי אפילו את הבלוג הזה, ומיכל גולדשטיין, כותבת תוכן, שגם כתבה לי תכנים לאתר. שלושתנו חברות במעגל B2B בקבוצה.

אז על מה דיברנו בפודקאסט? מן הסתם לא על נפוליאון ואלכסנדר מוקדון, החור באוזון, אריה דרעי או גלגלים. דיברנו על התחומים שבו אנחנו עוסקים, על הקבוצה ו… רגע, מה אני חופרת? למה שלא תקשיבו בעצמכם? בגלגל"צ מודיעים על עומס תנועה באזור איילון צפון…

להאזנה לפרק לחצו כאן: עסקים בתנופה – הפודקאסט, פרק 1

 

פוסט זה זמין גם ב: אנגלית

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *