מילה טובה על נחשים

כשעברנו לגור במושב, לפני 7 שנים והתחלנו לדבר עם השכנים, שמענו מכולם את אותו המשפט: "תיזהרו מהנחשים!"

רק המשפט הזה לבדו כמעט גרם לנו לעזוב את הרעיון ולחזור העירה.

אבל כשגילינו כמה חתולים מסתובבים משועממים בחצר האחורית שלנו, החלטנו לטפח פלוגת אבטחה – סיפקנו לחתולים מזון חופשי והם סיפקו לנו הגנה מפני הפולש החמקמק, ואכן מעולם לא זכינו לראות נחש בחצר האחורית שלנו, כי כשיש חתולים – אין נחשים.

את בואה של שנת הנחש הסינית, לעומת זאת, לא ניסינו אפילו למנוע, והיא עושה את דרכה בצעדי ענק ובתחילת פברואר 2013, היא שולחת הביתה את שנת הדרקון לצלילי הלמות התופים וזיקוקי הדינור.

הסלידה שרבים חשים לנחשים לא באה לידי ביטוי באסטרולוגיה הסינית. נהפוך הוא: שנת הנחש היא אחת השנים המוצלחות בגלגל המזלות הסיני.

ילידי שנת הנחש סומכים על האינטואיציה שלהם-עצמם יותר, ומוותרים על עצות מאחרים. יחד עם זאת מתבוננים ושוקלים היטב את צעדיהם לפני כל מעשה. הם אחראים, חינניים, חברותיים, אך גם מופנמים ואינטואיטיבים ויש להם גישה נלהבת לעסקים.

כל מי שעקב אחרי הפעילות של ליצ'י תרגומים בשנים האחרונות, יודע ודאי שכבר 14 שנה אנחנו מפיקים כרטיסי הברכה ייחודיים לראש השנה הסיני. השנה, כמו בשנים אחרות בהן מעורבת חיה לא ממש סימפטית (עכברוש, חזיר), שאלנו את עצמנו מה עושים עם הנחש הזה, שלא יעורר תחושה לא נעימה בקרב לקוחותינו. הפתרון צץ בדמות המשחק "סולמות ונחשים" שמעבר להיותו משחק מוכר וחביב על ילדים ומבוגרים, יש בו משהו שמסמל את המסלול הפתלתל שעושה איש העסקים בדרך להצלחה – יש בה עליות וירידות, הצלחות ואתגרים, אבל בסופו של דבר מי שמתמיד בדרך יכול להגיע אל היעד שקבע לעצמו.

[youtube=http://youtu.be/wJUJQITyk5I]

בכרטיס הברכה המרשים, מעבר למילות הברכה המסורתיות בסינית ובאנגלית (לצפיה בדוגמה) יש גם לוח משחק אמיתי וגם כלי משחק וקובייה שאפשר לגזור ולשחק, וכן הוראות משחק בסינית לטובת ידידינו דוברי הסינית שאולי אינם מכירים את הכללים.

כמובן שכמו תמיד קיימת האפשרות להדפיס את לוגו החברה בתחתית הכרטיס כדי לתת לו אופי של מסר אישי, וכן יש אפשרות להזמין מאיתנו גם כרטיס וירטואלי אותו ניתן לשלוח באימייל עם לוגו החברה. את הכרטיס אפשר גם להזמין בשפות נוספות כך שיתאים לקהלים אסיאתים אחרים (יפנים, קוריאנים, וייטנאמים ועוד).

אז אם יש לכם קשרים עם דוברי סינית, ואתם רוצים לשמח אותם ביום חגם החשוב כל כך, אל תהססו והזמינו מאיתנו כרטיס ברכה לשנת הנחש .

כרטיס ברכה ב-3 שלבים

לצפיה בדוגמא ולהזמנת כרטיסים: http://www.lichi.co.il/כרטיסי-ברכה-לשנת-הנחש

להזמנה טלפונית:

מיכאלה דאון
077-4258700, 054-2541577
Michaela@lichi.co.il

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *