"כרטיסי הברכה פותחים עבורנו דלתות"

כבר 12 שנה שאנחנו מעצבים, מפיקים ומשווקים כרטיסי ברכה לראש השנה הסיני. לקוחות רבים חוזרים ומזמינים מאיתנו כרטיסים מודפסים או וירטואלים, אותם הם שולחים ללקוחות, ספקים, עמיתים ואנשי קשר בסין ובשאר הארצות החוגגות את ראש השנה הסיני. במהלך החודש האחרון הסתובבתי בין לקוחותי ומסרתי להם את המעטפות עם הברכות שהזמינו לקראת שנת הארנב המתקרבת וניצלתי את ההזדמנות לשאול ולשמוע מה יש להם לומר על מה שהכרטיסים עשו עבורם.

לפניכם מספר תגובות:

דוה (דוד) קדמון הוא לקוח ותיק, ותיק מאד. עוד בימיו כמנהל בחברת "הזרע" החל להזמין מאיתנו כרטיסי ברכה, וגם היום, כמנהל בכיר בחברת "טבע", הוא לא מוותר על הצורך לברך את עמיתיו הסינים ביום חגם החשוב ביותר.

 לצפיה בעדות מצולמת של דוה קדמון, נא להקליק על התמונה:

עדות מצולמת של דוה קדמון, חברת "טבע"

"התגובות היו פשוט נלהבות" אומר דוה, "הסינים לא היו רגילים לקבל תגובות מהארץ. הם לא הבינו מאיפה הכיתוב הסיני, מאיפה הידע על המזלות שלהם. בכל פעם היו אחר כך שיחות על הברכות. זה עזר לפתוח דלתות."

"אנחנו עובדים בכל רחבי סין", אומר משה ברנהולץ, מנכ"ל חברת תרמוג'ים המייצרת מכשירי חום עבור השוק הסיני, "אנו פוגשים הרבה מאד סינים, מארחים ומתארחים. כבר כמה שנים אנו שולחים ברכות לראש השנה הסינית. התגובות פשוט יוצאות מהכלל. הסינים מאד רגשניים, מאד חמים ומברכים אותנו חזרה…"
לצפיה בעדות המצולמת של משה ברנהולץ, נא להקליק על התמונה

עדות מצולמת של משה ברנהולץ, מנכ"ל תרמוג'ים

גם לרותי אלכסנדרוביץ' מחטיבת אסיה בחברת "טבע" יש רק מילים טובות לומר על הברכות שהזמינה מאיתנו: "בשנה הראשונה השוויתי בין מקומות, אבל הכרטיסים של ליצ'י מקסימים. רואים שנעשית עבודה בידי מעצב מאוד מוכשר והעיצובים פשוט נהדרים. כיום, אחרי 4-5 שנים, אני כבר לא מחפשת במקום אחר, מאחר ואני אוהבת את העבודה שליצ'י מספקת".

והסינים?
"הסינים מאוד אוהבים ומעריכים את תשומת הלב ואת הכרטיסים.
כתגובה הם שולחים לנו מתנות קטנות. שנה שעברה קיבלנו פסלים קטנים של נמרים לשנת הנמר ששמחנו לחלק אותם לילדים שמגיעים למשרדים שלנו כאן בטבע…"

מי מאיתנו לא רוצה לראות סיני שמח?

אם גם אתם רוצים להעלות חיוך על פניהם של עמיתיכם מהמדינה הגדולה בעולם, לחזק איתם את הקשרים ולזכות בנקודות בונוס ביחסי הציבור שלכם מול סין – שילחו להם כרטיסי ברכה, בדואר או במייל ואולי בשנה הבאה תיכנסו גם אתם לבלוג שלנו להגיד כמה מילים טובות…

לפרטים נוספים: lichi@lichi.co.il

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *