חסות ליצ'י תרגומים על כנס ההייטק High Tech Industry Association – חוויות שאחרי

כפי שכבר סיפרתי לכם, בשבוע שעבר נערך כנס High Tech Industry Association  בירושלים בהשתתפות 2500 מבקרים מכל העולם. בכנס הציגו 50 חברות הייטק ישראליות ומרצים שונים מתחומי התעשייה, המסחר והניהול, ביניהם בכירים במשק, ראשי ערים, שרי ממשלה ומרצים גם ממדינות זרות.

אנו, בליצ'י תרגומים, נתנו חסות בלעדית בתחום התרגום לכנס בו השתתפו משלחות מסין, הודו, פינלנד, קנדה, ברזיל ומדינות נוספות.

תרגום סימולטני בכנס הייטק

תרגום סימולטני בכנס הייטק

ההתרשמות האישית שלי מהכנס

ההשתתפות בכנס זה הייתה עבורי חוויה מרגשת ומאתגרת. היה מרשים לראות את הגודל, המקצועיות והאווירה הבינלאומית העסקית. ביום הראשון של הכנס ביקרו 2300 איש שהגיעו ממדינות רבות בעולם, רבים מהם היו אנשי עסקים מסין. המשלחת הסינית מנתה 120 איש, הייחודיות במשלחת הזו שהיא היתה מאוד איכותית וכללה קבוצה גדולה של אנשי עסקים שבאו במטרה לרכוש טכנולוגיות ישראליות. הגיעו נציגים של חברות סיניות גדולות שמבינות את העוצמה של ההיטק הישראלי ומבקשות להביא את הטכנולוגיה המתקדמת הזו לסין.

ליצ'י תרגומים בכנס הייטק

ליצ'י תרגומים בכנס הייטק

האתגר של ליצ'י תרגומים – תרגום סימולטני גם לדברי ראש הממשלה

אנו סיפקנו את התרגום הסימולטני מאנגלית לסינית, מסינית לאנגלית, מעברית לסינית ומעברית לאנגלית. לשם כך נערכנו עם 6 מתורגמנים שתרגמו את ההרצאות והמצגות שניתנו וכן סיפקנו תרגום לסינית לנאום ראש הממשלה שנשא דברים בכנס. ההרצאות והמצגות עסקו בתחומים מקצועיים ספציפיים והיוו אתגר למתורגמנים מבחינת המינוחים הטכניים השונים ודיוק התרגום.

תרומתנו להכנת הכנס

יום לפני הכנס, סיפקנו 7 מתורגמנים למפגש אנשי עסקים מישראל עם חברי המשלחת הסינית. במפגש הייתה אווירה עסקית חיובית והוא תרם לחיזוק הקשרים והפעילות העסקית המשותפת שנמשכה גם בכנס.

הביתן שלנו – מי יזכה בתרגום אתר מכל שפה לכל שפה?

כן, היה לנו בכנס ביתן ממש נחמד במיקום מרכזי בו הצגנו את ליצ'י תרגומים, הקרנו מצגת בנושא תרגום והצוות הנפלא שלנו חילק חומרים שיווקיים (זה המקום להודות לרעות ולמיכאלה). בין העסקים שהתעניינו בתרגום והגיעו לביתן שלנו בכנס, יזכה בקרוב עסק אחד בתרגום אתר האינטרנט מהשפה בו הוא כתוב, לכל שפה שיבחר. ההגרלה תערך במהלך השבוע הקרוב ונכריז ממש על במה זו מי הזוכה המאושר…

כמה מילים לסיכום…

הייתי גאה לתת חסות לכנס בסדר גודל כזה. אנשים רבים התרשמו מהנוכחות של ליצ'י, יצרנו בכנס קשרים, הזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה וכן הגדלנו את מאגר הלקוחות הפוטנציאלים. עבורנו זו הייתה חוויה מעצימה ומחזקת. היה שווה…

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *