מפגש פורום סין – "מעגל כוח" של אנשי עסקים הפועלים בסין

ב- 9.8.2010 ליצ'י תרגומים אירחה את המפגש השני של "פורום סין". הפורום הוא "מעגל כוח" של אנשי עסקים מצליחים המתמחים במתן שירותים הקשורים לעבודה מול השוק הסיני. מטרת המפגשים ב"פורום סין" היא נטוורקינג, סיעור מוחות והיכרות לעומק עם הקהילה העסקית שפועלת מול סין.

בואו להכיר את חברי "פורום סין"

טל רשף – מאמן מנהלים, מכשיר אנשי עסקים מערביים לפעילות בסין, מרצה לתרבויות ועסקים תוך התמחות בשוק הסיני. בעל טור במדור הכלכלי של Ynet בנושא כלכלה ועסקים בסין.

ניר בן דב, חברת מנגוסטין – עוסק 15 שנה בפיתוח עסקי בסין, בתחום ההיטק, תקשורת, תוכנה, אנרגיה מתחדשת וקלינטק. עוסק גם ביבוא מסין וייצוג חברות סיניות בארץ.

איתן גלבוע  – חי 10 שנים בסין ובהונג קונג. בעל קשרים באסיה ומסייע לקידום פרוייקטים, בעיקר מול גופים ממשלתיים בסין, תאילנד וסינגפור.

צחי קנזה – המכון לידידות סין והמכון לידידות אמריקה (בית הספר הגדול ביותר לספרדית), לפני שנה, יחד עם שותפתו צמרת, הקימו  בית ספר ללימוד סינית.

עו"ד זיו וסרצוג – ממשרד עו"ד יובל לוי, בעל משרד בסין. חי כשנתיים בסין, וייצג חברות ישראליות בסין בהקשר של מיזוגים ורכישות, J/V, הקמת פעילות בסין ודיני עבודה.

מפי פרנקל, דירקטור ב – Group PTL – חברה סינית, בשליטה ובניהול של ישראלים החיים בסין מעל 15שנה, מסייעת לחברות ישראלית בפיתוח עסקיהן בסין (הקמת מערכי שיווק, ניהול תהליכי TURNAROUND, ניהול רכש מקצועי, הקמת מפעלים בסין ועוד).

רוברט ברזילאי – עוסק בפיתוח עסקי של פרוייקטים גם בסין בתחום הקלינטק, ביוטק, ורישום חברות בסין.

מוטי ורות הרקבי – מוטי חי 15 שנה בסין. גר בביגיינג, ממקימי ECI חאנגזו, אחת מהחברות הישראליות שהכי הצליחו בסין. מוטי ואשתו רות הקימו את Zhong Polaris – חברה שעוסקת בפיתוח וקידום טכנולוגיות ישראליות בסין.

עו"ד יואב שדה, לנדא שדה – אחראי על התחום המסחרי והבינלאומי של משרד עו"ד לנדא שדה. פעיל מול סין כבר 22 שנה. עוסקים בליווי משפטי של השקעות בחברות סיניות קיימות, רכישות ומיזוגים עם חברות סיניות.

נדב שדה – חי בהונג קונג משנת 1995. עוסק בשירותי יצור בתחום הטקסטיל, הנעלה ואופנה. מתכוון להעביר את מרכז הפעילות לארץ.

דורון אברבוךמנהל מכירות ושיווק בתחום מערכות בקרת איכות לתחומי הדפוס והאלקטרוניקה, נסיון של הקמת משרד בסין, מכירה של מוצרי הייטק בסין למעלה מ-15 שנים.

מיכל חפר, נו טוב, אותי אתם כבר מכירים….

מה התרחש במפגש?

בהתחלה סבב של 2 דקות שבו כל אחד הציג את עצמו ואת ההפניות העסקיות שברצונו לקבל. בהמשך אני ערכתי מצגת של ליצ'י תרגומים על השפה הסינית  ובחלק האחרון ערכנו סבב של סיעור מוחות, ודיון חופשי על נושאים שונים שהועלו.

הפניות עסקיות לחברי "פורום סין" – כל אחד מרוויח

מטרת הפורום ליצור שיתופי פעולה ולטפל בהפניות עסקיות שמגיעות לכל אחד ואחד מהעסקים. כל אחד מאיתנו, באופן טבעי, מקבל מידי פעם פניות מלקוחות שהן מחוץ לתחום המומחיות שלנו. הנטייה הטבעית היא פשוט להגיד "לא, אני לא עוסקת בזה". כשיש פורום אנשי עסקים המשלימים זה את זה בתחומי העיסוק כמו פורום סין, כל אחד יכול להעביר הפניה לשני ולדעת שהוא נותן ללקוחות שלו מענה מלא ואיכותי.

כמה דוגמאות לכך:

• לקוחה פנתה לליצ'י תרגומים בבקשה לתרגם מסמכים לסינית ובנוסף ביקשה הדרכה בין תרבותית. באופן מיידי קישרתי לטל רשף המומחה בהדרכה בין תרבותית של סין.

• אני וצחי קנזה מהמכון לידידות ישראל סין החלטנו על שיתוף פעולה הדדי שלפיו צחי יפנה אלי פניות שמקבל בנושא תרגומים ואני אפנה אליו תלמידים שפונים אלי לקורסים בשפה הסינית.

• מפי פרנקל הזמין את טל רשף להרצות בכנס שקבוצת PTL ערכו לאנשי עסקים שעובדים מול סין.

שיתופי פעולה רבים נוצרו וממשיכים להיווצר בעקבות המעגל, והמטרה שכל אחד מאיתנו יגדל וירוויח מ"פורום סין".

נשמח להרחיב את הפורום. אנחנו מזמינים אנשי עסקים נוספים עם נגיעה למזרח (סין, יפן, קוריאה…) להגיע ולהתרשם: בעלי עסקים, מנהלי חברות וגם שכירים בחברות.

המפגש הבא יערך ביום ראשון, 3 באוקטובר, בשעה 10 בבוקר אצל טל רשף במושב עזריה, (ליד לטרון), פרטים נוספים – בקרוב בבלוג שלנו.

אם ברצונכם להצטרף לפורום הוסיפו כאן תגובה, נוסיף אתכם לרשימת התפוצה ונשלח לכם הזמנה אישית לקראת המפגש הבא

אם ברצונכם להעלות נושא לדיון, או לשתף אותנו בשיתופי פעולה שנוצרו בעקבות הפורום – אתם מוזמנים להוסיף תגובה כאן למטה וגם להירשם בדף הפייסבוק שלנו

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *