אנד… אקשן

ליצ׳י תרגומים זה קודם כל אנשים.

נכון, יש לנו ידע ונסיון, שיטות עבודה שפיתחנו עם השנים ומגוון של שירותים שאנחנו מעמידים לטובת לקוחותינו. אבל הנכס הגדול ביותר שלנו הוא מאגר המתרגמים שלנו – מאות נשים וגברים הפזורים בנקודות שונות על פני כדור הארץ המספקים לנו תרגום איכותי בשפה שבה הם נולדו ובה הם דיברו כל ימי חייהם. הם אלה שמחברים אותנו לעולם, ונותנים ללקוחות שלנו את היכולת לתקשר ולעשות עסקים עם פרטנרים שדוברים שפה לא מוכרת. הם אלה שנמצאים שם בשבילנו ובשבילכם.

לכן רק טבעי היה שכשתכננו ליצור סרט תדמית שיתנוסס כסרט הדגל של המיתוג החדש שלנו, המחשבה הראשונה היתה לתת את הבמה לאותם אנשים  – הפנים של ליצ׳י – המעבירים את המסר של המגוון והבינלאומיות של ליצ׳י, ושל החיבור שאנו עושים בין שפות שונות, תרבויות שונות, אנשים שונים ועסקים שונים.

ההפקה החלה לקרום עור וגידים במהלך העבודה על המיתוג החדש ועל האתר. האיש שכתב, ביים וערך הוא כמובן זה שנתן לנו את הצעת המחיר הזולה ביותר – רוני, בעלי ההו, כה מוכשר. לפעמים צריך לדעת גם עם מי להתחתן…

למעשה כל הצוות שלנו – רעות, רותם, לילי וענת לקחו חלק בהפקה ועסקו בתיאומים, הסעות וסגירת קצוות וכולנו התרגשנו לעסוק במלאכה שמוציאה אותנו קצת מהשגרה (המבורכת) של עבודה בחברת תרגום ונותנת לנו תחושה של טיפ טיפה הוליווד.

הסרטון צולם בסטודיו של הצלם גיל טופז, ידיד ותיק, בעזרת הצלמת תמי שחם ואת מלאכת האיפור לקחה על עצמה המאפרת שלי ליאון, מקבוצת ה-BNI שלי. המשתתפים – רובם ככולם מתרגמים שעובדים איתנו באופן שוטף, וגם חלק מבנות הצוות (ואני כמובן) – זרמו זה אחר זה לסטודיו, התאפרו ועשו חזרה קצרה ואז נעמדו נרגשים באור הזרקורים הבוהק מול המצלמה ונתנו את השואו של החיים שלהם. היו כמה מהם שבהחלט יכולים לחשוב על הסבה מקצועית לקריירה של משחק (במקביל לעבודה איתנו כמובן). שימו לב במיוחד לבחור שמדבר טיגרית. אם הוא לא דוגמן הבית של ליצ׳י – אז מי כן?

האמת שכבר הרבה זמן לא נהניתי ככה ביום עבודה. היה איזה סוג של חשמל באויר, והאוירה היתה כיפית ונעימה ובסופו של יום כל מתרגם יצא גם עם צילום סטילס יצוגי ממצלמתו של יוהנס פלטן, צלם אופנה נחשב וחבר ב-BNI, שצילם גם חלק (לצד גיל טופז) מצילומי האוירה על הסט.

אני מרגישה שיצרנו סרטון שמצייר את ליצ׳י תרגומים בצבעים אנושיים ואותנטיים, כמו שאנחנו באמת – חברה של אנשים למען אנשים. אני מאד מקווה שתאהבו אותו כמו שאני אוהבת.

ועכשיו תודה גדולה לכל אלה שלקחו חלק בדבר הזה: רוני, רעות, רותם, לילי, ענת, גיל, תמי, שלי, יוהנס, אפרים, יומי, מריו, גליה, ליו, פליקס, רוזנה, נתן, זלאלם, רחל, יטבראק ודוד.

קאט!

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *